zondag 23 januari 2011

Contest Mascotte Sketch Concept

Ik dacht eerst over een klein robotje, dat niet genoeg energie had, schattig, cute, leuk, maar ook een beetje deprimerend. Willen wij een mascotte dat cute is, maar nooit genoeg energie heeft, altijd aan de koffie zuipend? Nee. (of mischien wel (I don't know))

Toen dacht ik "Wat hebben we te vaak gezien voor mascottes?" Het antwoord? "Cute little robots." Dus ben ik de andere kant op gegaan.

Wat kon ik doen met stekker eruit? In plaats van niet meer ingeplugged in je energie en dus levenloos, dacht ik aan iets dat "fully charged" was, iets met volle energie, "ready to rip the world apart!"

Dus zag ik een androide met allemaal cabels aan een machine vast geketend, die hij dan allemaal losrukt, intense om het wereld in te gaan.

Natuurlijk is tekenen niet mijn sterkste punt, maar hopelijk is het concept wel duidelijk.
(p.s. als iemand wil helpen met het uitwerking, kan het vast veel meer awesome worden.)

2 opmerkingen: